Milyon cinsinden Türkiye'ye gelen Turist sayısı yıllara göre karşılaştırıldığında Türk turizminin gelecekte daha iyi bir noktaya geleceği tahmin ediliyor.
Bir rüya gibi sanki. Sadece dört ay içinde , global ölçekli ,şaşırtıcı derecede şok etkisi yaratan Covid - 19 ile ekonomik gerilemeyi ve sonucu olan işsizlik ile karşılaştık. İşletmeler kapatıldı, insanlar evde kaldı, okullar kapatıldı ve milyonlarca insan Devletlerinden destek talep etmek zorunda kaldı. Eğer işini kaybeden milyonlarca insandan ya da işini kaybetmekten endişe duyan milyonlarca insandan biriyseniz, kuşkusuz bu sizler için stresli bir zaman olacaktır. Tüm kötü haberler karşısında umutsuz olmak ve umudunu kaybetmek kolaydır. Öngörülemeyen ve kasvetli bir gelecek için dehşet, panik ve korku duyguları yaşıyorsanız, bunun üstesinden gelmenizde yardımcı olacak birkaç önerimi sizlerle paylaşmak isterim. Sizin kontrolünüzde olmaya n tüm kötü haberleri dinlemeyi bırakmayı deneyin. Çevremizde değiştiremediğimiz çok şey var. Gün boyu ağıt yakmaya ve haksız şeylerin ne olduğunu saplantı haline getirerek geç...
Dünya genelinde , ülkelerin ve işletmelerin ekonomilerinin bozulduğu ve hatta işsizliğin arttığı bir dönemden geçiyoruz. Fakat , bu dönemde dahi yeni yatırımlar ve yenilikler ile girişimciler durmak bilmiyor hatta avantaja çevirmek için adımlar atıyorlar. Bende , sizler için çok yakın zamanda gerçekleşen olumlu , umut verici girişimleri ve güzel haberleri sizlerle paylaşmak istedim. Amazon , Hindistan’da Amazon Food adı verilen çevrimiçi yiyecek teslimatı sunmaya başlıyacağını duyurdu. Bu hamle ile şirket, yerleşik oyuncular Swiggy ve Zomato ile yarışacak. Zomato'nın kurucu ortağı ve CEO'su Deepinder Goyal “Çok sayıda restoran zaten kalıcı olarak kapandı ve bunun buzdağının sadece görünen kısmı olduğunu biliyoruz. Önümüzdeki 6-12 ay içinde restoran sayısının % 25-40 oranında küçülmesini bekliyorum. ” açıklamasında bulunarak , Amazon firmasının zamanlamasının doğruluğunu bir nevi kanıtlamış oldu. ...
Her durgunlukta, rakipler küçülürken ve hatta başarısız olurken bazı firmalar ve markalar büyür. Yöneticiler durgunluk ve kriz ortamlarını sevmezler , ancak fırsatları tespit etmek için hem iyi hazırlanmış hem de becerikli olanlar, pazar payını ve hatta en üst düzey geliri artırabilir ve kendilerini iyileşmede daha fazla başarı için konumlandırabilir. Güçlü finansal yapıya ve acil durum planına sahip olan firmaların konumu şartlar ne olursa olsun iyi olacağı kaçınılmazdır.Aşağıda değindiğim konular ise , hazırlıksız olan veya finansal durumlarını ayarlayamamış firmalara ışık tutacak tavsiyeleri içermektedir. Bu fikirler belirli bir işletme için geçerli olmayabilir, ancak iyi bir yönetim ekibi, durumlarına uygun büyüme stratejileri üzerinde beyin fırtınası yapabilir. Daha iyi envanterler İşletmeler, bugünlerde örneğini yaşadığımız olağanüstü durumlarda envanterlerini dikkatle takip etmeli , ancak çok fazla tasarruf edilecek diy...
Yorumlar
Yorum Gönder