Milyon cinsinden Türkiye'ye gelen Turist sayısı yıllara göre karşılaştırıldığında Türk turizminin gelecekte daha iyi bir noktaya geleceği tahmin ediliyor.
Bir rüya gibi sanki. Sadece dört ay içinde , global ölçekli ,şaşırtıcı derecede şok etkisi yaratan Covid - 19 ile ekonomik gerilemeyi ve sonucu olan işsizlik ile karşılaştık. İşletmeler kapatıldı, insanlar evde kaldı, okullar kapatıldı ve milyonlarca insan Devletlerinden destek talep etmek zorunda kaldı. Eğer işini kaybeden milyonlarca insandan ya da işini kaybetmekten endişe duyan milyonlarca insandan biriyseniz, kuşkusuz bu sizler için stresli bir zaman olacaktır. Tüm kötü haberler karşısında umutsuz olmak ve umudunu kaybetmek kolaydır. Öngörülemeyen ve kasvetli bir gelecek için dehşet, panik ve korku duyguları yaşıyorsanız, bunun üstesinden gelmenizde yardımcı olacak birkaç önerimi sizlerle paylaşmak isterim. Sizin kontrolünüzde olmaya n tüm kötü haberleri dinlemeyi bırakmayı deneyin. Çevremizde değiştiremediğimiz çok şey var. Gün boyu ağıt yakmaya ve haksız şeylerin ne olduğunu saplantı haline getirerek geç...
Bir şirket ve şirketin çalışanları müşteri iletişiminde hangi unsurlardan kaçınmalıdır? Üzerinde durulması gereken 11 konu , şirketlerin kriz anında müşterilerine yanlış mesaj göndermekten nasıl kaçınabilecekleri ve yöneticilerin şirketin müşterilerine nasıl bağlandığının farkında olması gerektiği konusunda fikir veriyor. 1. Önce Sağlıklı İletişim Belirsiz zamanlarda, müşteriler hangi ürün veya hizmeti tanıttığınızı hatırlamayabilirler, ancak kriz döneminde nasıl hissettiğinizi hatırlarlar. Zor zamanlarda promosyonlar ve tanıtımlar markanızı uzun vadede ucuzlaştırabilir ve sonuçta tepki çekebilir.. Etkili iletişim, bağlılığın ve marka sadakatinin kalbidir. 2. Genel Mesajları Durdurun Genel e-postaları ve web semineri davetlerini durdurun. Müşterilerinize, sektörde, ekonomide, sağlık krizinde neler olduğunu anlatan , bilgilendirici e-postalar gönderin. Müşterileriniz ile haftalık "Bana Her Şey Sor" ...
Küresel salgın bir yana , ne olursa olsun, iş hayatınızda kesintilerle karşılaştığınızda kendinizi korumak için, kariyerinizde dayanıklılık oluşturacak hazırlığınız her zaman olmalıdır. Pandemi sonrası iş hayatına tekrar hazırlanmanın yollarına aşağıdaki yazımda kısaca değindim. Yeteneklerinizi Oluşturun ve Gözden Geçirin Becerilerinizi geliştirmeye devam etmek hiç bu kadar önemli olmamıştır. Sektörünüz veya pozisyonunuz ne olursa olsun, öğrenmek için her zaman daha fazla istekli olunmalı ve gelişime açık olunmalıdır.. Eğitim önceliklerinizi yeteneklerinize göre belirleyin. Sadece teknik becerilerinizi değil, aynı zamanda iletişim ve zaman yönetimi becerisi ve aktarılabilir beceriler gibi çeşitli pozisyonlarda ve sektörlerde değerli olan veri okur yazarlığı , liderlik , kodlama gibi becerileri de değerlendirin. Devam eden gelişiminiz için programınıza zaman ayırmanız önemlidir. Ağ Pandemi...
Yorumlar
Yorum Gönder